Ip: Monitor: Nazwa: Rodzaj: Kup: Wejdź:
193.33.177.32:27261 [LOD1] LOD #1 1000 lvl | EXPx16
bez resetów
sklep /

Regulamin serwerów

§1 Postanowienia ogólne

1.1. Definicje

1. Zasady FFA (free for all) - serwer, na którym każda osoba gra według własnego upodobania, jednocześnie nie zakłócając, ani nie utrudniając gry innym graczom oraz swojej drużynie.
2. Serwery - serwery gier zarządzane przez administrację tej strony.
3. Gracz - osoba grająca na serwerach sieci.
4. Kick - jednorazowe wyrzucenie gracza z serwera z powodu niestosowania się do niniejszego regulaminu.
5. Ban - zablokowanie graczowi dostępu do serwerów. Długość banów podana jest w Taryfikatorze banów.
6. Sieć - strona internetowa Lord of Destruction działająca pod adresem http://cs-lod.com.pl oraz serwery gier zarządzane przez administrację tej strony.

1.2. Rozgrywka

1. Na serwerze panują zasady FFA. Można kampić i rushować, jednak za nadmierne kampienie i rushowanie grozi ban.
2. Nie wykonywanie celów mapy grozi wyrzuceniem z serwera lub banem.
3. Zwracana jest uwaga na równowagę teamów. Jeżeli jeden team jest lepszy od drugiego i różnica w wygranych rundach jest większa niż 10, administrator ma prawo do przenoszenia graczy lub gracze mają to zrobić sami.
4. Wszelkie próby nieuczciwej gry, typu wallhack, speedhack, aimbot, lub inne tego typu niedozwolone cheaty (w tym low recoil, bunny hop) grożą banem.
5. Używanie komend, które są wykorzystywane przez cheaty będzie traktowane jak cheating, nawet jeśli cheat nie jest uruchomiony.
6. Osoby, które mają bana na stronach:

  • Blacklisted.pl,ESL.eu
  • Cybersport.pl
  • Allplay.pl
  • Azereus.pl automatycznie mają bana w sieci.

7. Na serwerach wymagana jest grafika OpenGL. Dozwolona jest także grafika D3D. Osoby grające z grafiką Software zostaną zbanowane.
8. Gracz, który nie wpisze w konsoli "kill" po zablokowaniu się w ścianie, może zostać zabity, bądź zbanowany przez administratora.
9. Zabrania się nienaturalnie expić. A w szczególności: pozwalać przeciwnej drużynie na wykonanie celów mapy, pozwalać zabić się przez inną osobę z mniejszym poziomem, grać na wielu komputerach jednocześnie i zabijać postać na jednym z nich.
10. Zabrania się umyślnego zabijania graczy w sposób nie dający fraga, który nie jest związany z mocą postaci lub przedmiotu, np.: rozjeżdżania wózkiem graczy na mapie de_lidl, truć graczy na mapach de_rats.
11. Bugowanie jakiejkolwiek blokady ustanowionej przez pluginy będzie karane banami. Między innymi: rzucanie zbyt wielu granatów na rundę, rzucanie granatów HE na początku rundy, stawianie min na BS, stawianie min na drabinie.
12. Zabrania się bugowania mapy oraz wychodzenia na tekstury, np.: na mapie cs_italy2 wychodzenie na murek, lub skok tak wysoko, by widzieć wszystkich za ścianami.
13. Zabrania się podpowiadania graczom, gdy jest się martwym. W tym podpowiadania na TS3, steam czy w inny sposób.
14. Administracja zastrzega sobie prawo możliwości zmieniania postaci w grze oraz innych części serwerów. Działania te prowadzone są w celu zachowania równowagi postaci oraz poprawienia komfortu gry. 

1.3. Zachowanie i kultura

1. Nie wskazane jest przeklinanie.
2. Osoby obrażające innych graczy, tworzące nerwową atmosferę na serwerze zostaną wyrzucone z serwera lub zbanowane. Administrator banujący taką osobę powinien posiadać dowody w postaci screenów.
3. Każdy gracz ma możliwość zgłoszenia na forum w odpowiednim dziale skargi, jeśli został obrażony przez inną osobę. Powinien posiadać dowody w postaci screenów. Po rozpatrzeniu skargi osoba obrażająca może zostać zbanowana.
4. Każdy gracz zobowiązany jest zachowywać kulturę osobistą.
5. Dozwolone jest puszczanie muzyki, w przypadku, jeśli bezwzględnie wszyscy gracze na serwerze wyrażą na to zgodę. Dozwolone jest używanie programu HLSS, jednak w przypadku nadużywania, gracz może zostać wyrzucony z serwera lub zbanowany.
6. Zabrania się spamowania i floodowania.
7. Zabrania się podszywania pod innych graczy, w szczególności pod administratorów oraz wchodzenia na aktywnym banie.
8. Uwagi i propozycje dotyczące serwerów można składać na forum w odpowiednim dziale.

1.4. Rozmowa

1. Zabrania się nadużywania mikrofonu. Używać go mogą tylko gracze, którzy przeszli mutację, bądź ukończyli 16 lat.
2. Zgłaszanie graczy cheatujących, bądź obrażających, należy wykonywać poprzez komendę admin say (u@).
3. Dozwolona jest gra na Skype lub TeamSpeaku.


§2 Regulamin Administratora

1. Administrator ma obowiązek wystawiać bany według Taryfikatora banów.
2. Administrator ma obowiązek zbanować innych administratorów, jeżeli ci prowadzą spory na serwerze, bądź łamią regulamin serwera. W przypadku niesłusznego bana, lub zbyt długiego, spory będą rozstrzygane ostateczną decyzją Head Admina.
3. Administrator powinien posiadać mikrofon. Wyjątkiem są kobiety.
4. Administrator ma obowiązek pilnować porządku i dobrej atmosfery na serwerze, a także pomagać innym graczom przebywającym na serwerze.
5. Administratorom zabrania się obrażania innych administratorów, bądź graczy.
6. Administrator ma obowiązek ostrzec gracza przed łamaniem regulaminu, a jeżeli gracz nadal będzie go łamał, dać mu bana. Wyjątkiem są widoczne cheaty.
7. Administrator, który dał bana, powinien posiadać demko na każdego cheatera. Jeżeli zbanowany gracz złoży skargę, ponieważ uważa, że ban był niesłuszny, wtedy administrator powinien wstawić demko, które dowodzi o posiadaniu wspomagaczy. Jeżeli nie wstawi w ciągu 48h, LOD Team lub S@ zobowiązany jest dać graczowi UnBana.
8. Administrator ma obowiązek informować graczy o nowym regulaminie, kupnie VIPa/slota, obowiązujących konkursach, a także o stronie sieci.
9. Administrator ma obowiązek banować permanentnie gracza, któremu zrobiono ssy. Wyjątkiem może być gracz, którego administrator zna (na własną odpowiedzialność).
10. Administrator ma obowiązek robienia ssów, tylko wtedy, gdy jest to konieczne (podejrzenie gracza o posiadanie grafiki software). W przypadku wypatrzenia cheatera należy nakręcić demko, szczególnie jeśli jest to stały gracz z dużym levelem.

11. Administrator ma obowiązek sprawdzenia na forum ssów, które zrobił, odpowiedzi na złożone na niego skargi, a także załatwienia UnBana osobie zbanowanej przez niego z ssami, a której nie udowodniono winy.
12. Administrator podczas gry ma obowiązek być zalogowany na forum i zwracać uwagę na ShoutBoxa, ma to na celu sprawdzenie czy na którymś serwerze nie brakuje admina. Jeżeli pojawi się takie wezwanie ma obowiązek przejść na ten serwer.

13. Administrator ma obowiązek wpisywać odpowiednie, odgórnie ustalone powody banów.
14. Administrator ma obowiązek słuchać poleceń administratorów wyższych rangą. Jakiekolwiek pytania należy przede wszystkim kierować do Administratora wyższego rangą.
15. Administratorom zabrania się zmiany mapy oraz resetowania rund.
16. Skargi na Administratorów składamy za pośrednictwem forum.


§3 Zasady ogólne

1. Serwery podlegają resetom. Oznacza to kasowanie wszystkich kont w grze i nie jest to podstawą do reklamacji. Terminy resetów podane są w Harmonogramie resetów.
2. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany punktów regulaminu bez informowania o tym graczy.

3. Kwestie nieuregulowane w regulaminie rozstrzygane są ostateczną decyzją Head Admina, który ma prawo zbanować każdego pod każdym powodem na dowolny czas.
4. Zabrania się reklamowania innych serwerów.
5. Zabrania się tworzenia nicków zawierających przekleństwa, treści rasistowskie, obrażające religię, propagujące formy komunizmu, nazizmu, faszyzmu, w jakikolwiek sposób obraźliwe, wulgarne i niestosowne, podszywające się pod administrację lub będące bezsensowną kombinacją znaków. Nick musi posiadać przynajmniej 4 znaki.
6. Konsekwencjami nie stosowania się powyższych punktów są bany, bądź inne środki zaradcze, które mogą być stosowane bez ostrzeżenia.
7. Konta graczy, których nie było w grze przez pół roku zostaną usunięte wraz z zakupionymi usługami.
8. Użytkownik ma obowiązek zabezpieczyć swoje konto hasłem poprzez rezerwację nicku w sklepiku LOD 1 i/lub LOD 2.

Regulamin został opracowany przez Administratora, zabrania się kopiowania.

Sonda

Czy zmiany na serwerze są potrzebne?

Kanał YouTube

Partnerzy

Facebook