Ip: Monitor: Nazwa: Rodzaj: Kup: Wejdź:
193.33.177.32:27261 [LOD1] LOD #1 1000 lvl | EXPx16
bez resetów
sklep /

Regulamin forum

§1 Postanowienia ogólne

1.1. Definicje

1. Sieć - strona internetowa Lord of Destruction działająca pod adresem http://cs-lod.com.pl oraz serwery gier zarządzane przez administrację tej strony.
2. Forum - forum internetowe counter strike'a działające pod adresem http://cs-lod.com.pl/forum.
3. Logowanie - czynność mająca na celu zidentyfikowanie osoby korzystającej z forum. Logowanie odbywa się poprzez podanie w formularzu loginu (nicku) i hasła.
4. Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum o unikalnym loginie (nicku).
5. Gość - osoba, która korzysta z forum bez posiadania konta lub posiadająca konto, ale nie zalogowana.
6. Moderator - osoba zajmująca się korektą, zmianą, usuwaniem postów i tematów.
7. Ostrzeżenie (warn) - notatka dodana użytkownikowi na forum informująca o złamaniu jakiegos punktu regulaminu.
8. Ban - zablokowanie użytkownikowi dostepu do forum.
9. Netykieta - zbiór zasad kultury obowiązujących wszystkich w Internecie.

1.2. Rejestracja

1. Rejestrując się na forum akceptujesz niniejszy regulamin.
2. Wraz z akceptacją regulaminu zobowiązujesz się do przestrzegania go oraz zasad netykiety. Konsekwencją złamania dowolnego punktu regulaminu są ostrzeżenia (warny), bany, a w ostateczności usunięcie konta.
3. Podczas tworzenia konta wymagane jest podanie prawidłowego adresu e-mail, w celu weryfikacji oraz w przypadku zapomnienia hasła przy logowaniu.
4. Zabrania się posiadania więcej, niż jednego konta. W przypadku zapomnienia hasła użyj opcji "Zapomniałem hasła". W wyjątkowych sytuacjach, jeżeli chcesz założyć nowe konto wymagana jest zgoda administratora forum.
5. Dozwolone jest używanie różnych nicków w grze i na forum, jednak wskazane są identyczne nicki.
6. Zabrania się używania nicków, które są wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące i niestosowne, będące bezsensowną kombinacją znaków.
7. Zabrania się tworzenia kont z nickami podobnymi do już istniejących w celu podszycia się pod innych użytkowników.


§2 Obsługa Forum

2.1. Posty i tematy

1. Zabrania się zakładania nowych tematów i pisania postów niezgodnych z polską pisownią, ortografią i interpunkcją.
2. Zabrania się reklamowania stron internetowych innych serwerów counter strike'a w innych działach niż "Reklama".
3. Zabrania się dodawania w tematach treści pornograficznych, reklamowania stron o podobnej tematyce lub niezgodnych z polskim prawem.
4. Zabrania się dodawania w tematach treści propagujących przemoc oraz bestialstwo, odnoszących się do wojen lub terroryzmu.
5. Zabrania się umieszczania w opisie w profilu, podpisie reklam innych serwerów, a w awatarach obrazków wulgarnych, oraźliwych oraz dyskryminujących.
6. Przy zakładaniu nowego tematu (skargi, podania, rezerwacje, itd.) należy zapoznać się z formularzem obowiązującym w danym dziale i zastosować go. Tematy bez zastosowanego formularza będą usuwane bez rozpatrzenia.
7. Każdy napisany post jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, który jest odpowiedzialny za jego treść.
8. Zabrania się pisania postów jednozdaniowych, nie wnoszących konkretnych informacji oraz nie rozwiązujących problemu, a także obraźliwych, wulgarnych oraz zawierających groźby.
9. Zabrania się pisania wielu postów jeden pod drugim. Użytkownik ma obowiązek edytowania, bądź usuwania swoich postów, jeżeli są zbędne.
10. Zabrania się nadużywania emotikonów oraz BBCode w pisanych postach.
11. Zabrania się omijania cenzury słownej w pisanych postach. 

12. Zabrania się odświeżania nie zamkniętych tematów, w ktorych ostatni wpis był ponad 2-mce wcześniej.
13. Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści.
14. Zabrania się podawania linków sponsorowanych i reflinków.
15. Konsekwencjami nie stosowania się do powyższych punktów są ostrzeżenia (warny), bany, usunięcie postu, a w ostateczności usunięcie konta.

2.2. ShoutBox

1. Zabrania się obrażania oraz prowokowania innych użytkowników na ShoutBoxie oraz forum.
2. Zabrania się spamowania.
3. Zabrania się podawania IP serwerów innych sieci.
4. Zabrania się umieszczania jakichkolwiek linków reklamujących, bądź sponsorowanych.
5. Zabrania się nadużywania emotikonów oraz BBCode.
6. Zabrania się omijania cenzury słownej w pisanych wiadomościach
.
7. Zabrania się bugownia ShoutBoxa.
8. Zabrania się umieszczania grafik, emotikonów lub obrazków niedostępnych na forum.
9. Zabrania się nadużywania CAPS LOCKa w pisanych wiadomościach (wrażenie krzyku).
10. Nie wskazane jest przeklinanie.
11. ShoutBox służy głównie rozmowie na lekkie tematy.
12. Zabrania się dodawania linków propagujących przemoc oraz bestialstwo, odnoszących się do wojen lub terroryzmu.
13. Zabrania się dodawania linków z treścią pornograficzną, reklamowania stron o podobnej tematyce lub niezgodnych z polskim prawem.
14. Konsekwencjami nie stosowania się powyższych punktów są ostrzeżenia (warny), bany. 


§3 Prawa i obowiązki

3.1. Prawa Gości

1. Przeglądanie forum, FAQ, regulaminów, czytanie postów i komentarzy.
2. Każdy "Gość" ma prawo do rejestracji, co powoduje zmianę jego statusu na "Użytkownika".

3.2. Prawa i obowiązki użytkowników

1. Każdy użytkownik posiada prawa "Gościa".

2. Użytkownicy mogą pisać komentarze.
3. Użytkownicy mogą edytować własne komentarze oraz kasować je, o ile nikt na nie jeszcze nie odpisał.
4. Użytkownicy zarejestrowani (niebieski nick) mają możliwość wysyłania prywatnych wiadomości (PW) do innych Użytkowników. Nowi użytkownicy (różowy nick) będą mogli wysyłać PW po napisaniu 15 postów.
5. Każdy użytkownik posiada własny profil i ma prawo wykorzystywać wszelkie jego funkcjonalności.
6. Użytkownicy mają obowiązek powiadomić administratora i/lub moderatorów o łamaniu regulaminu czy innych nieprawidłowościach.
7. Użytkownik ma prawo złożyć skargę na moderatora forum, który niewłaściwie wykonuje swoje obowiązki, bądź nadużywa swoich przywilejów. Bezpodstawne skargi nie będą rozpatrywane.
8. Użytkownik nie ma prawa "zabawy" w moderatora, czyli np. pisania postów tylko o treści "Nie na temat". Działania takie będą karane.
9. Każdy użytkownik ma obowiązek przestrzegania regulaminu i podporządkowywania się w ramach forum decyzjom moderatorów i administratorów.

3.3. Prawa i obowiązki moderatorów

1. Moderatorzy posiadają wszystkie uprawnienia "Użytkownika" oraz "Gościa".
2. Moderatorzy mają prawo usuwania komentarzy użytkowników.
3. Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulaminu w sposób szczególnie rygorystyczny - ich zadaniem jest dawać przykład innym użytkownikom.
4. Moderatorzy mają obowiązek czuwać nad porządkiem panującym na forum oraz interesować się publikowanymi treściami intensywniej niż użytkownicy.
5. Moderatorzy powinni służyć radą i pomocą niedoświadczonym użytkownikom.
6. Opinie moderatorów są szczególnie brane pod uwagę przy wprowadzaniu zmian na forum.
7. Moderatorzy nie powinni nadużywać swojej władzy.
8. Moderatorzy nie mają obowiązku publicznego informowania o zastosowaniu sankcji, ani tłumaczenia się z podjętych działań, powinni jednak rzetelnie odpowiadać na prywatne wiadomości wysyłane do nich w sprawach dotyczących ich działań.

3.4. Prawa i obowiązki Administratora oraz Head Admina

1. Administratorzy podejmują decyzje we wspólnym porozumieniu.
2. Administratorzy posiadają najwyższe uprawnienia, w tym wszelkie uprawnienia użytkowników i moderatorów.
3. Administratorzy mają prawo zablokować wybranym użytkownikom dostęp do forum ze względu na naruszenie regulaminu.
4. Administratorzy mogą zmieniać skład grup użytkowników, w szczególności moderatorów.
5. Administratorzy mogą dowolnie modyfikować strukturę całego forum, w szczególności tworzyć nowe działy, zmieniać wygląd forum oraz rozszerzać jego funkcjonalności.
6. Administratorzy mają obowiązek informować o swoich posunięciach wpływających na funkcjonowanie forum wszystkich użytkowników.


§4 Zasady ogólne

1. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany punktów regulaminu bez informowania o tym użytkowników.
2. Kwestie nieuregulowane w regulaminie roztrzygane są ostateczną decyzją Head Admina.
3. Konta nieaktywne przez pół roku zostaną usunięte.
4. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści forum.
5. Każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z innymi regulaminami obowiązującymi w sieci, tj. Regulamin serwerów, Regulamin sklepu, Regulamin konkursówTaryfikator banów, Harmonogram resetów.

Regulamin został opracowany przez Administratora, zabrania się kopiowania.

Sonda

Czy zmiany na serwerze są potrzebne?

Kanał YouTube

Partnerzy

Facebook